Ostatní vozy a jednotky

Potřeba první třídy není jen u rychlíků, ale i v případě spěšných a osobních vlaků si najde své příznivce. Zde jsou návrhy, které nejsou zpracovány tak podrobně, ale jistě též stojí za zmínku. 

Nesmrtelný šukafon - RegioMouse

Zde se jedná spíše o takovou recesi na nesmrtelný symbol nepohodlnosti.

Je to celkem výrazná přestavba na třeba, předělalo by se i rozvržení oken namísto šesti by bylo 5 celistvých se stahovacími roletkami. Současné WC by bylo nahrazeno uzavřeným systémem. Jelikož i na mnohých lokálkách je rychlost často vyšší než 80, tak přijde vhod navýšení maximálky na 100km/h. Modernizace počítá s dosazením klimatizace, přidáním zásuvek, WiFi a dokonce i místy první třídy.  

Ve voze by bylo nově: 45+5 míst.
4 místa první třídy.
41 míst druhé třídy.
5 sklopných sedadel/ 5 háků na kola.



Regionova s jedničkou

Oddíl v řídícím voze u stanoviště strojvedoucího by byl předělán na první třídu s kapacitou osmi míst, použitá sedadla BorCad Genio, nebo BorCad Regio+ uvolněná z vozů ABpee347. 


RegioPanter

Zde jde jenom o výměnu nepohodlných sedaček BorCad Regio+, které jsou navíc ve verzi pro druhou třídu za sedadla BorCad Regio+ uvolněná z vozů ABpee347, nebo BorCad Comfort. 

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky