Ostatní vozy a jednotky
Potřeba první třídy není jen u rychlíků, ale i v případě spěšných a osobních vlaků si najde své příznivce. Zde jsou návrhy, které nejsou zpracovány tak podrobně, ale jistě též stojí za zmínku.
Nesmrtelný šukafon - RegioMouse
Zde se jedná spíše o takovou recesi na nesmrtelný symbol nepohodlnosti.
Je to celkem výrazná přestavba na třeba, předělalo by se i rozvržení oken namísto šesti by bylo 5 celistvých se stahovacími roletkami. Současné WC by bylo nahrazeno uzavřeným systémem. Jelikož i na mnohých lokálkách je rychlost často vyšší než 80, tak přijde vhod navýšení maximálky na 100km/h. Modernizace počítá s dosazením klimatizace, přidáním zásuvek, WiFi a dokonce i místy první třídy.
Ve voze by bylo nově: 45+5 míst.
4 místa první třídy.
41 míst druhé třídy.
5 sklopných sedadel/ 5 háků na kola.
Regionova s jedničkou
Oddíl v řídícím voze u stanoviště strojvedoucího by byl předělán na první třídu s kapacitou osmi míst, použitá sedadla BorCad Genio, nebo BorCad Regio+ uvolněná z vozů ABpee347.
RegioPanter
Zde jde jenom o výměnu nepohodlných sedaček BorCad Regio+, které jsou navíc ve verzi pro druhou třídu za sedadla BorCad Regio+ uvolněná z vozů ABpee347, nebo BorCad Comfort.