Návrh VII. "ABpee348"
Návrh pro úpravu vozu i pro delší cesty.
Návrh počítá s prohozením oddílu první a druhé třídy a předěláním oddílu první třídy na kupé. Vůz tak bude ideální pro trasy, mimo koridory kde stačí maximální rychlost 140km/h a není potřeba tolik míst první třídy a tři kupé po čtyřech místech stačí. Například trasa Brno - České Budějovice - Plzeň, Kolín - Všetaty - Ústí nad Labem západ a nebo kmenové soupravy Praha - Hradec Králové - Trutnov (Meziměstí, Letohrad).
Oddíl druhé třídy je místo současné první třídy s kapacitou 37 míst, středová přepážka je odstraněna. Orientace sedadel je v podobném stylu jako současná první třída, sedadla jsou použita BorCad Genio, nebo Borcad Flexio. Zásuvka s USB je u každého sedadla. Poslední trojice míst je vyhrazena pro cestující s kolem.
Oddíl první třídy se skládá ze čtyř kupé po čtyřech místech. V kupé je možné regulovat osvětlení a hlasitost infosystému. Stěny jsou v imitaci dřeva a sedadla jsou ve stylu jako ve vozech Amz138, případně je možné použít sedadla z první třídy voztů AB349, a je možné je srazit k sobě, zásuvka a USB u každého místa je samozřejmostí. V kupé jsou zátěžové koberce. Z důvodu kupé provedení je nutné alespoň na jedné straně předělat okna aby odpovídala k rozměrům kupé první třídy. Stolky jsou mezi sedadly a lze je rozložit.
Vůz je náhradou za současné vozy AB349 a je možné je použít i na mezinárodní vlaky, kde však není potřeba vyšší rychlost než 140km/h.